joi, 2 februarie 2012

Varza calita cu carnati de casa

Ingrediente:
- varza murata
- cateva felii de sunculita
- 3-4 foi de dafin
- cimbru
- boabe de piper
- o lingurita de boia iute
- eu am pus si un condiment universal adus din Bulgaria - merge si fara
- carnati de casa
- suc de rosii
Varza se toaca marunt.

Eu am facuto in vas roman, se poate pune in orice alt vas pentru cuptor. Pe fundul vasului am pus feliile de sunculita.

Adaugam varza, condimentele si jumatate din cantitatea de suc de rosii. Restul adaugam pe parcurs. Amestecam totul bine.

Am lasat la foc mic vreo 2 ore. Se mai amesteca din cand in cand.

Carnatii i-am prajit separat, ca imi plac mai crocanti putin. Daca i-as fi pus peste varza ar fi iesit putin mai moi.

Se serveste calda cu mamaliguta.
Pofta buna!

16 comentarii:

  1. Ce mult imi place,dar din pacate din cauza ca Diana nu are voie nu pot gati.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Te invit la mine! Dianei ii pregatesc ceva dulce!

    RăspundețiȘtergere
  3. I beg to have a taste of this wonderful dish.

    RăspundețiȘtergere
  4. Doamne imi ploua in gura ,este preferata mea varza gatita in toate modurile posibile.Pupiciii.

    RăspundețiȘtergere
  5. Your recipe sounds so yummy...can't wait to try! This is right up my alley! The picture is making me drool as well!
    http://cosmopolitancurrymania.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  6. Bunatati Romanesti, bune tare !cu un pahr de vin rosu alaturi si nu-ti mai trebue nimic hi,hi,hi.
    Delicioasa mancarica !
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc fetelor, pentru comentarii! A fost un deliciu!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ador tot ce-i acru, si in special varza, ce pofta mi-ai facut :p

    RăspundețiȘtergere
  9. Adevarata bunaciune!!pup o zi frumoasa sa ai si un premiu la mine pe blog te asteapta!1

    RăspundețiȘtergere
  10. This sounds like a wonderful combination to serve on a damp winter day. I know my family would love this. I hope you have a great weekend. Blessings...Mary

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna varza! asta am facut si eu acu ctv zile :)..

    RăspundețiȘtergere
  12. Daaaa si mie mi plac asa carnatii.....!!!Vreau si euuu!!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Arata super bine...mi-a lasat gura apa asa de dimineata:)....Trebuie sa o fac si eu zilele astea

    RăspundețiȘtergere
  14. gata, mi-am facut pofta cu varza murata la cuptor, cartofi si coaste afumate de casa

    RăspundețiȘtergere