joi, 23 august 2012

Pachetele de primavara cu pui / Chicken spring roll rice wrappers


Ingrediente:
- un ardei kapia
- un ardei portocaliu
- un castravete
- un morcov
- marar
- jumatate de piept de pui
- sos de soia
- foi de orez

Ingredients:
- sweet Kapi peppers
- orange peppers
- cucumber
- carrot
- dill
- chicken

- Soy sauce
- roll rice wrappers


Tocam legumele dupa preferinta apoi calim puiul cu putin sos de soia.

Cut vegetables as desired then fry the chicken with a little soy sauce.

Fierbem apa, iar cand clocoteste turnam pe o farfurie unde inmuiem rapid foile de orez. Le umplem cu cate putin din fiecare ingredient.

Boil water and put on a plate. Quickly soaked rice sheets. Fill them with vegetables and chicken.


Le rulam ca pe sarmale si se pot servi imediat simple sau cu sos.

We pack as cabbage rolls and serve immediately simple or with sauce.

Pofta buna!

11 comentarii:

  1. @Lavnia: am udat tastatura :(, doamne cum arata, ce gust au ???
    Iti recomand data viitoare sa treci si bugetul estimativ alocat pentru reteta si cantitatea pentru produsul final, respectiv cate portii.

    Multumesc
    Narcis

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai, foile de orez, m-au costat 6 lei, sosul de soia 5 lei si restul legumelor, la cat am folosit sa pun asa o medie 3 lei. Mi-au iesit cam 10 bucati dar nu am terminat tot pachetul de foi.

      Ștergere
  2. Ok deci undeva pana in 15 lei dar arata super, parca este shaorma :). O sa-i spun sotiei sa mi faca si ea mie. Ma tot rog de ea pentru ca imi face multe bunatati sa-i fac si eu o sectie de culinar la mine pe blog dar nu vrea :(.

    De ce nu ai adaugat si Facebook la blog ?

    P.S sper sa o conving sambata si o sa-ti spun.

    RăspundețiȘtergere
  3. Uauuu! Cum zice cineva inaintea mea: "am udat tastatura"! Si n-am "scotocit" prea mult pe aici! :)) Excelent!

    Iti multumesc ca ai fost in vizita la mine si am avut ocazia sa "te intalnesc".
    Sunt nepriceputa in ale gatitului dar... vaaaiiii! Sa invat acum sa gatesc?! De ce nu?! :)) Excelent!Acum nu mai trebuie sa caut pe net una-alta... Vin direct aici!

    Gata, am plecat!!! Mai trec! :)

    Succese!

    RăspundețiȘtergere
  4. I have been hunting for rice wrappers for some time now. These look so good!

    RăspundețiȘtergere
  5. Arata tare bine, o idee interesanta si delicioasa, plina de culoare!! Pup

    RăspundețiȘtergere
  6. Delicioase...imi aduce aminte de cele mancate la restaurantul chinezesc..dar erau fara carne.
    Ai o leapsa la mine pe blog...daca iti face placere! ;-)
    o duminica placuta...pa!

    RăspundețiȘtergere
  7. Da....foarte bune aceste pachetele!

    RăspundețiȘtergere
  8. i-mi ploua in gura. spune-mi, te rog de unde ai reusit sa cumperi foi de orez? vanez si eu de ceva vreme, dar pana acum fara succes.

    RăspundețiȘtergere