joi, 7 iunie 2012

Salata de cus cus


Ingrediente:
- cus-cus
- 2 oua fierte tari
- o rosie
- un castravete
- 2 fire de ceapa verde
- un catel de usturoi
- 2 linguri de smantana
- busuioc proaspata tocat marunt - eu am avut ulei cu aroma de busuioc

Cus cusul il punem intr-o cratita cu 2 linguri de ulei. Dupa ce amestecam putin, adaugam si catelul de usturoi.

Dupa ce s-a calit putin, acoperim cu apa calda si dam de pe foc. Punem un capat si lasam sa se umfle cus cusul.

Legumele le taiem marunt.


Tocam ouale marunt si le punem peste cus cus. Adaugam legumele, smantana, uleiul aromat , sare si piper.
Amestecam totul bine.
Pofta buna!

4 comentarii:

  1. O salata foarte gustoasa.Imi place mult.Pupici multi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow, I love cuscus and yours looks delicious!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am incercat o astfel de salata, dar imi place tare mult cum ti-a iesit:)!!!!Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Super! Sa incerci totusi couscous-ul fiert in aburi si apoi amestecat bine cu un sos diluat, dar cald. Couscous-ul fiind de fapt grau vechi spart, e mai greu sa se umfle. E drept, turcii au niste paste care se numesc cush-cush, dar la alea nu ma bag, ca nu sunt couscous, ci doar cu ceea ce s-au ales turcii dupa ce au pierdut Africa de Nord.

    RăspundețiȘtergere