miercuri, 13 iunie 2012

Ciorba de burta


Ingrediente:
- o tavita de oase de vita
- 500g smantana
- 3 oua
- 1kg de burta prefiarta
- morcov
- ceapa
- telina
- un ardei capia
- usturoi
- otet alb

Fierbem oasele, le scoatem din zeama, adaugam legumele si mai lasam pana fierb bine si ele.

Dupa ce-au fiert, strecuram bine zeama, scoatem legumele si adaugam burta prefiarta in zeama scursa.
Eu am pasat o bucatica de telina si o ceapa si le-am pus in zeama. A reiesit un gust mult mai bun. Lasam sa fiarba vreo 20 de minute.
Galbenusurile le amestecam bine cu smantana si adaugam treptat cate un polonic de zeama fierbinte peste smantana ca sa nu se branzeasca.
Cand smantana s-a mai incalzit de la zeama , o adaugam in oala.
Facem  un mujdei de usturoi.  Sunt persoane care il pun in oala direct, dar eu am lasat sa puna fiecare dupa gust. Si otetul la fel l-am lasat. Pentru a obtine culoarea asta galbena la suprafata, radem un morcov pe razatoarea mica, il calim in 2-3 linguri de ulei si apoi il frecam intr-o strecuratoare fina, deasupra oalei. Se va scurge aceasta culoare care da bine in farfurie.

Se serveste fierbinte cu ardei iute, mujdei de usturoi si otet dupa gust.
Pofta buna!

8 comentarii:

  1. Lavi felicitari...foarte bune si atractive retetele!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ciorba aceasta este pe placul sotului meu."Fur" o farfurie plina pentru el.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata foarte bine!
    Si la mine, tot barbatul e fan...eu doar il ajut s-o faca!

    RăspundețiȘtergere
  4. Si noua ne place tare mult ciorba de burta(noi nu folosim mujdei de usturoi)!!!!!Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce pofta mi-ai facut! Nu am mai mancat de foarte multa vreme ciorbita din asta!

    RăspundețiȘtergere
  6. Pfiu mi-ai facut o pofta imii place tare mult!

    RăspundețiȘtergere
  7. Poftaaaaa!
    Ciorba asta este pe lista de mancaruri preferate la toata familia mea!

    RăspundețiȘtergere