luni, 4 iunie 2012

One Lovely Blog Award


Am primit acest premiu minunat de la Alice Kitchenette si doresc sa-i multumesc pe aceasta cale.
Premiul are 2 reguli, prima sa spun 7 lucruri despre mine si a doua sa-l ofer la 15 bloggeri.

Deci, sa incepem cu prima regula, 7 lucruri despre mine:

1. Sunt in zodia Fecioarei
2. Ador copiii
3. Imi place sa gatesc, si daca as putea, as gati non-stop
4. Nu-mi place sa spal vasele dupa ce gatesc
5. Imi plac cateii
6. Ador cactusii, am o colectie de cactusi destul de maricica
7. Imi place sa calatoresc

Este cam greu sa fac o selectie printre bloggeri. Imi plac mai mult de 15 si de aceea OFER ACEST PREMIU, TUTUROR CARE IMI VIZITEAZA BLOGUL!

4 comentarii:

  1. Felicitari pentru premiu.Il meriti din plin.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Va multumesc fetelor! Vi-l ofer cu mare drag si voua!

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari Lavi pentru premiu. La cit mai multe.
    P.S. Iti multumesc ca ai vizitat blogul meu si ti-a placut inghetata de banane.

    RăspundețiȘtergere