sâmbătă, 26 noiembrie 2011

Chiftelute

Ingrediente:
- 500g carne de porc
- 1 ou
- jumatate de paine inmuiata in apa
- o ceapa
- sare si piper
- faina
- patrunjel
Tocam ceapa marunt si o amestecam cu carnea, painea stoarsa foarte bine, verdeata, sare si piper.

Se mai poate adauga usturoi pisat. Formam chiftelutele si le dam prin faina.

Le prajim in ulei incins.

Le lasam sa se rumeneasca bine si le scoatem pe un prosop absorbant. Pentru cei care nu mananca prajit, se pot face la cuptor , dar nu se mai dau prin faina.
Le-am servit cu piure.
Pofta buna!

9 comentarii:

  1. Niciodata nu pot refuza o portie de chiftele...asa ca vin la masa!
    PS. vrei sa facem schimb de link-uri?

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata super si buneeeeeeeeee foc. Felicitari.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mor de pofta!!super bune!!pup o zi frumoasa sa ai!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc fetelor!
    Viviana, deja esti bagata la favorite!

    RăspundețiȘtergere
  5. Chiftelutele sant preferatele mele!!!!pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Chiftelute.... yami yami
    Am facut si eu dupa reteta ta... o minunatie.
    Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc Mona, Monica! Va pup si eu!

    RăspundețiȘtergere
  8. Doar din poza! Fizic nu mai sunt :))

    RăspundețiȘtergere