miercuri, 23 mai 2012

Ostropel de pui cu ciuperci


Ingrediente:
- 4 pulpe de pui
- 3 cepe
- 4 linguri de pasta de tomate
- 3 catei de usturoi
- 2 frunze de dafin
- o cutie de ciuperci
- un paharel de vin alb


Carnea o punem intr-o cratita si o rumenim putin impreuna cu ceapa.

Cand ceapa s-a rumenit adaugam dafinul, ciupercile, pasta de tomate , acoperim cu apa si lasam sa fiarba la foc mic cca 20 de minute.

Dupa ce sosul scade, adaugam vinul si usturoiul pisat si mai lasam 20 de minute la foc mic.



Se serveste fierbinte cu mamaliguta!
Pofta buna!


Am revenit cu detalii despre trandafirasul ''MAMALIGA'', special pentru IOANA.
Formele arata cam asa:

FATA
SPATE



Eu le folosesc mereu la panna cotta si m-am gandit sa fac si mamaliguta cu model.

23 de comentarii:

  1. Chiar mi-ai facut pofta :) Arata super!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie mi-ai facut pofta,chiar ca imi este dor de asa ceva.
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. cum ai facut mama trandafirul din mamaliga, vreau postare pas cu pas...in rest salivez la munca

    RăspundețiȘtergere
  4. Ioana, am o forma de panna cota primita la o revista si am turnat mamaliga fierbinte in ea, am lasat-o 5 minute si am rasturnat pe farfurie. O sa pun o poza diseara sa o vezi!

    RăspundețiȘtergere
  5. Tare bine arata ostropelul tau. Imi place mai alse cu mamaliga. pup

    RăspundețiȘtergere
  6. c'est bien appétissant, j'adore
    bonne soirée

    RăspundețiȘtergere