joi, 10 noiembrie 2011

Varza calita cu coaste de porc

Ingrediente:
 - 3kg varza
- 1kg coaste de porc - se poate folosi orice tip de afumatura
- 500ml suc de rosii
- 3-4 foi de dafin
- o crenguta de cimbru
- sare si piper
Varza se toaca marunt si se freaca cu sare pentru a se inmuia.

Eu am facut in vas roman, se poate face in orice vas pentru cuptor. Pe fundul tavii se pun cateva linguri de suc de rosii. Se adauga varza condimentata cu piper si foi de dafin, coastele portionate si restul de suc de rosii.

Se acopera vasul si se da la cuptor. Se verifica din cand in cand.


Se serveste calda.
Pofta buna!

6 comentarii:

  1. Iami ce pofta mi-ai facut. Arata bestial. O portie va rog... pt inceput...

    RăspundețiȘtergere
  2. Looks delicious - a wonderful meal for a cool night. So glad you found my blog and signed up to follow - I'm happy to follow you too :)
    Mary x

    RăspundețiȘtergere
  3. This really sounds delicious. My family would love this. I'm so glad you stopped by my blog. I hope you'll become a regular visitor. Have a wonderful day. Blessings...Mary

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu fac ,imi place,dar cel mmai mult o ador pe cea murata,calita, cu carne proaspata,cand taiem porcul o prepar ,e o traditie veche la noi,foarte bine arata rumenita a ta si ma gandesc ce gust dulce au coastele alea,salivez deja :-)))

    RăspundețiȘtergere
  5. yumz..it's so interesting to see other parts of the world's cuisine and yours looks so colorful and delicious!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce pofta mi-ai facut cu papica ta.O zi buna sa ai.

    RăspundețiȘtergere