marți, 22 mai 2012

Sarmalute in foi de vita


Ingrediente:
- 500g carne de porc
- foi de vita
- o ceapa alba
- o legatura de ceapa verde
- 3-4 linguri de pasta de tomate
- o legatura de marar
- piper negru
- 3 linguri de orez


Frunza de vita o oparim in apa clocotita si putina sare. ATENTIE - nu se lasa oala pe foc sa fiarba vita - riscati sa se rupa.

Peste carne punem ceapa tocata marunt, orezul, o lingura de pasta de tomate, mararul tocat marunt, piper si sare.


Amestecam toata compozitia foarte bine.



Formam sarmalutele.



Eu le-am facut in vasul roman. L-am lasat in apa rece cat timp am pregatit sarmalutele.
Pe fundul vasului am pus cateva frunze de vita si pasta de tomate.

Asezam sarmalutele si le acoperim cu foi de vita.



Acoperim cu capacul vasului si bagam la cuptor la foc mic pentru 2 ore.


Se servesc calde cu mamaliguta si smantana.
Pofta buna!

5 comentarii:

  1. Wow ce bine arata!As papa si eu o sarmaluta!Tare mult imi doresc si eu vasul roman!PupXoxo

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmm in vas de lut nu am incercat...e pe lista de to do!

    RăspundețiȘtergere
  3. mmmm ce pofta mi-ai facut!!Abia astept si frunzele proaspete sa ma bag si eu la cateva portii!!Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Excelente!Am cules deja "materia prima" si ma apuc de treaba!

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu stiu cum de am omis sa comentez la asemenea bunatate?! Le iubesc de-mi vine sa mor:))!!!I love It!

    RăspundețiȘtergere