joi, 31 mai 2012

Pulpe de pui crocante


Ingrediente:
- 6 pulpe
- 2 lingurite de boia iute sau dulce
- 2 oua
- pesmet
- faina

Pulpele le-am fiert , iar zeama am folosit-o la o supa.
Batem ouale cu sare, piper si boia. Nu va speriati de culoare, ca este de la boia.
Intr-o farfurie punem faina, iar in alta farfurie punem pesmetul.

Dupa ce s-au racit pulpele, le dam prin ou, apoi prin faina, iar prin ou si la sfarsit prin pesmet.
Le punem la prajit in ulei incins.

Dupa ce s-au rumenit frumos, le scoatem pe un servet absorbant.

Se servesc cu orice garnitura. Sunt foarte crocante la exterior si fragede in interior.
Pofta buna!

6 comentarii:

  1. Foarte apetisante sunt.Carnivorii din dotare imediat le-ar devora.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. yummmy Arata tare bine imi place reteta mai ales ca imi place carnita de pui si garnitura aleasa e pe placul meu cu salata langa..... delicios!

    RăspundețiȘtergere
  3. Astea trebuie sa fie tare dulci:)!!Un weekend fain!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu siguranta bune tare pulpele de pui!

    RăspundețiȘtergere