marți, 31 ianuarie 2012

Paste cu branza

Ingrediente:
- 500g branza de vaci slaba
- 5 oua
- paste - eu am folosit fusilli, dar puteti pune ce model va place
- zahar - aici se pune dupa gust, eu am folosit cca 200g
- 2 esente de vanilie
- 200g smantana
Branza o desfacem intr-un castron, adaugam 4 oua, zahar, 100 g smantana si esenta de vanilie.

Amestecam toate ingredientele bine, pana devine totul o crema.

Pastele le fierbem conform timpului indicat pe ambalaj si le amestecam cu crema obtinuta.

Ungem o tava cu unt, rasturnam toata compozitia de paste si o dam la cuptor.

Batem un ou cu o lingura de zahar si restul de smantana. Turnam deasupra dupa 10-15 minute de stat la cuptor.

O mai lasam la cuptor pana se rumeneste frumos, la foc mic! Cca 30 minute.

Se serveste calda dar si rece.
Pofta buna!

5 comentarii:

  1. My son will be happy if I cook this for him. Creamily delicious.

    RăspundețiȘtergere
  2. Me gusta la pasta asi, yo tambien la suelo poner.
    Un saludito

    RăspundețiȘtergere
  3. Gand la gand!Si eu am facut fusili cu ricotta,minunate!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Budinca este singurul mod in care-mi plac pastele.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Am descoperit de curand :) budinca din paste, e super!

    RăspundețiȘtergere