sâmbătă, 21 ianuarie 2012

Salata de fasole

Ingrediente:
- 250g fasole boabe fiarta
- 3 linguri ulei de masline
- jumatate de ceapa taiata julien
- 2 castraveti murati
- 2 bucatele de gogosar in otet
- 2 rosii marinate (sunt rosii uscate si conservate in ulei de masline)
- sare si piper

Intr-un castron punem fasolea, ceapa, castravetele taiat felii subtiri, gogosarul taiat felii subtiri , rosiile tocate marunt, sarea si piperul.
Adaugam uleiul si amestecam bine!
Se serveste rece!
Pofta buna!

6 comentarii:

  1. Vai ce-mi place salata asta! Anul trecut am facut si eu langa niste carne de vita. A fost excelenta.
    Pupici, Lavi!

    RăspundețiȘtergere
  2. De cand ma lupt sa fac salata de fasole,dar nu mai reusesc.Mi-ai facut o pofta de zile mari.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc fetelor!
    M-am dat pe salate, mai sunt 2 in asteptare sa le postez!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ador muraturile, iar combinatia cu fasole cred ca e bestiala. Super reteta!

    RăspundețiȘtergere
  5. E o salata foarte satioasa si excelenta in perioada de iarna!

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna idee pentru perioada de post!!

    RăspundețiȘtergere